کتاب تربیت احساسات

اثر گوستاو فلوبر از انتشارات مرکز - مترجم: مهدی سحابی-1001 رمانی که باید قبل از مرگ بخوانید

کتاب حاضر نمونه‌ی کامل اثری است که چندگونگی و انقطاع و آشوب رمان مدرن را به نمایش می‌گذارد و در آن از ساختار هرمی رمان کلاسیک خبری نیست. با ابن همه، تربیت احساسات همواره اثری عاطفی و شخصی تلقی شده که درآن مضمون احساسات با شرح رویدادهای تاریخی در هم می‌آمیزد، کتابی که در وصف امید باختگی‌ها و دلسردی‌هایی فردی و نیز در توضیح یاس و انحطاطی اجتماعی در پی زوال توهم‌هایی که انگیزه تکان‌های انقلابی بود.


خرید کتاب تربیت احساسات
جستجوی کتاب تربیت احساسات در گودریدز

معرفی کتاب تربیت احساسات از نگاه کاربران
نه خیلی دوست داشتنی ... کمی خسته کننده من سرانجام ترجیح می دهم استدلل. کمی بیش از حد gnagna

مشاهده لینک اصلی
ما در نهایت به پایان موضوع فعلی ما، شهر پنهان و پنهان در پاریس آمده ایم. من تصمیم گرفتم با فلوبر، و یکی از کلاسیک مشهور او که در آن بود، پایان بگیرم. آموزش عاطفی یک سفر لذت بخش، عاشقانه و پرشور از طریق خیابان ها و کلاس های پاریس. آن را با شخصیت جوان Frederic Moreau آغاز می کند، جوانانی که به همه ی آنچه که در زندگی می تواند ارائه دهد، باز است. اما، خیلی جوان است که هرچه بهتر می داند، او برای یک زن مسن تر، مادام Arnoux، که به وضوح ازدواج کرده است، می افتد. از این لحظه، زندگی و تصمیمات او توسط عشق او به او رنگ است، که توسط واکنش های او به رفتار او تعیین می شود. اوه، دوست داشتی، چطور می توانستی چنین مردی را دوست داشته باشی و او را تحت انگشت شست و شوی خود قرار دهی؟ آه نه گناه عاشق نیست، اما فلوبرت. صدای زنگ های خارج از این خواندن این آهنگ مشعل یک رمان بارها و بارها می خواهید به فریاد در Frederic، @ حرکت در! Shes ازدواج کرده و هرگز اتفاق نمی افتد! @. اما فریادری کوچک تر از آن است که به فریادها و خواسته های ما ناشنوایان است: هرگز چیزی برای مقایسه با شکوه پوست تیره خود، غرقه شدن شکل او یا ظرافت شفاف انگشتانش ندیده است. او در سبد کار خود با چشم پر از تعجب نگاه کرد، مثل اینکه چیزی جز زیبایی نبود. نام او، خانه اش، زندگی اش، گذشته او چیست؟ او مایل بود در مورد مبلمان در اتاق او، تمام لباسهایی که تا به حال پوشید، مردمش را مخلوط کند؛ و حتی تمایل به داشتن دارایی فیزیکی راهی برای تمایل شدیدتر، کنجکاوی درد و رنجی که هیچ محدودیتی را نمی دانست. به من گفت، او محکوم شده است. او نام او را پیدا می کند و بلافاصله از شوهرش، آقای ژاک آرنو شوهر، دوست دارد. و از طریق Arnoux و همسرش، او به هنرمندان، شورشیان، اما مهمتر از همه برای شام در Arnoux معرفی شده است که در آن او می تواند در Madame برای یک زن و شوهر برای ساعت ها در یک هفته نگاه کنید. تنها چیز ثابت در زندگی او عشق او به اوست. جاه طلبی های او از بین می رود، زمانی که او از ارباب او راحت می شود. او از طریق شهر پاریس عجله می کند، خریداری می کند تا بتواند تصور کند که چگونه او را تحت تاثیر قرار می دهد. اما مادام تصویر تصدیق و ذخیره است. و با تمام این عشق ناپاک ظاهر هر گونه حکم خوب است، ما با Deslauriers، Dussardier، Pellerin، The Dambreuses، Hussonnet، Delmar و معشوقه ای که نام «مارشال» می آید، ملاقات می کنیم. چه بازیگری از شخصیتهای ما داده شده است به اندازه کافی جالب توجه است که این جایی است که فلوبر در ایجاد یک کلاسیک استادانه پیشرفت میکند - انگیزه و فریب این شخصیتها نشانگر آرکه تایپهای اخلاقی مردم در دوران انقلاب است که ثابت کرد که یکی از لحظات تعیین کننده فرانسیس است. درست است که فردریش پس از اینکه مادام آرنو به سختی درک می کند، خانه ای را با یک courtesan نگه می دارد، او وانمود می کند که با یک دختر کشوری ازدواج می کند تا مادام آرنو، یک بیوه جامعه، از او واکنش نشان دهد که نشان می دهد او دیوانه است من عاشق او هستم. اما برای سیاست و پول، مکان و قدرت، هنر و آزادی نیز در بافت این رمان وجود دارد. Frederics به نظر می رسد فریبنده ترین و در عین حال خالص ترین است زیرا بالاتر از همه چیز، او در جستجوی آن عشق است که همه تلاش های دیگر را در مقایسه با دیگران پنهان می کند، همه جاه طلبی های دیگر به نظر کوچک و صمیمیت می رسند. با این حال، او فریب خورده است، زیرا او به نظر می رسد بسیار غریب به جهان در اطراف او، فرار زمانی که شهر در معرض آشفتگی است، افتخار می کند که او را نادیده گرفته از اجساد چپ برای کسی که مراقبت پس از شورش. این رمان پاریس را در یک جنبش انتقادی تاریخی و به شکل درستی فرانسوی به تصویر می کشد، تمرکز اصلی داستان عشق نیازمند Frederic است و انقلاب سر و صدا است که در اطراف او قرار دارد. روابط او با مادام Arnoux باعث می شود او یک دانش آموز دائمی وسواس و تحسین. فردریش از حسادت و خشم او و توانایی همه از طریق اعتقاد کامل خود به مادام Arnoux یاد می کند. ظاهرا، او تبدیل به مردی می شود که تعجب می کند زمانی که او می داند آنچه که او قرار است می داند، اما متوجه می کند که او نمی خواهند به یادگیری راه که او یادگیری است. به ذکر است که خود Flauberts نوشتن. صلیب بین فیزیولوژیکی و مختصر، او به طرز محسوسی با یک دست هماهنگ با ما طنز و احساساتی می دهد. او حس خاصی از تصویر دارد که جذاب و پرانرژی است. او این را در یک بند بیان می کند که یک حزب صحنه ای را که در آن حضور دارد و با کورتیزان پر می کند، نشان می دهد: آنها به او نزدیک شده بودند که فردریک می تواند عصا عرق را در پیشانی هایش ببیند؛ و این حرکت سرگیجه، چرخش، سریعتر و مرتب تر رشد می کند، در ذهنش یک نوع مسمومیت ایجاد می کند، آن را با تصاویر دیگر پر می کند، در حالی که زنان به چشم یک چشم بر هم زدند، هر کدام با زیبایی خاص خود هیجان های مختلفی را تحریک می کردند. دختر لهستانی، به آرامی به موسیقی تکان داد، او را طولانی نگه داشت تا او را به قلب خود منتقل کند، در حالی که دو نفر از آنها در یک سورتمه در یک دشت برف پوشیدند. دختر سوئیس که با بدنش راست و چسبیده بود و پلکهایش پایین افتاده بود، لذت آرام را در چترهای دریاچه باز کرد. سپس، همه چیز ...

مشاهده لینک اصلی
آموزش و پرورش احساساتی فلوبر یک کتاب است که به وضوح خسته کننده است، اما همچنین به وضوح به زیبایی نوشته شده است. این مزاحم است، اما بسیار خسته کننده است! فلوبر استعداد نوشتن و ظرفیت کاری است که فوق العاده است. این اجازه می دهد تا ما با یک وضوح عالی، چیزی را که می خواهیم در مقابل چشم خوانندگان آن قرار دهیم، خواهیم دید، چه اینکه یک شخصیت، یک صحنه، ظرافت یک دولت سکه و غیره با این حال، نبوغ بزرگ او، به طور مداوم توسط متدینین جذب شده است، که هرگز از کشف در همه جا، برای توصیف آن و نیز محکوم کردن آن خسته نخواهد شد. در طول یک خود \"خارج وجود دارد sattaquera خوبی با مستقل © کمال سخت در بدون brainer، در © کارشناسی ارشد © diocritÃ، در طبقه متوسط، اما هرگز نشان هر چیزی بهتر است، خارج شیدایی خود این عالی است برای بیان اعترافات خود. تشنه ی افسانه ی او در اولین نگاه به آنچه که می تواند نیاز بیشتری پیدا کند، خوب است، اما به عنوان او هرگز متوجه نمی شود که کجا یک فرصت مناسب برای برآورده شدن نیازهای فوق العاده انسان را پیدا کند، به معنای آن است که به من عالقه پیدا می کند تا یک جستجوی جدی را پیدا کند، نه تلاش واقعی برای فرصت هایی که واقعا ارزش دیدن دارند. بنابراین، او بسیار شبیه نیچه است، که بیشتر آن را بدون خستگی می گیرد. هر دوی آنها به نظر من به دنبال یافتن بینش در خودشان با نیازهای مطلق هستند، اما بدون آنکه کاری انجام دهند چیزی بیش از انتقاد از عناصر میانجی از فرصت هایی که در اطراف دو رخ می دهد. (نیچه پیشنهاد بازگشت ابدی همان یا سوپرمن را پیشنهاد می کند، اما آن را خواهد بود که آنها را از بین ببرد). به طور خلاصه، فلوبر هرگز چیزی بهتر از ابراز خشمگینانه دوست نداشتنش با هر چیزی که به آرزوهای واقعیاش و یا پیشقدم باشد. مبارزه او، با سبک کمال ارائه شده، تقریبا کاملا پوچ است، زیرا او از اکثریت قریب به اتفاق مخاطب خود فرار می کند، چیزی غریب مطلق، خنده دار خواهد داشت. به هر حال، بدون امید واقعی، با هرج و مرج در برابر خود در برابر اراده خود نابودی تحت تعقیب قرار خواهد گرفت. به نظر من مهم است که این بازتاب ها در مورد کل کارهای فلوریدا بحث شود؛ زیرا، به نظر من، فلئبرت در آموزش عاطفی به اوج خود می رسد. رمان در واقع زیبایی نوشته شده است، همانطور که همیشه در خانه اش است، اما دولت های اصلی قهرمان اصلی آنقدر کوچک هستند که اغلب تحت تاثیر من قرار گرفته اند. ذهن من به طور مداوم باقی مانده به ارتفاعات متعالی که در آن LON فرمولاسیون با شکوه است آویزان ©، من در آنجا ماند به طوری که اغلب پیش از نمایشگاه برای پوشش © جزئیات به طوری که کاملا در معرض © ها را تصرف کردند، که آن زمان من گاهی اوقات به برخی از تلاش برای به یاد داشته باشید راه شاد کمی ناچیز فلوبر به شخصیت اصلیش پیوست. حتی درگیری های فروید در حوادث سیاسی که حباب و گاهی اوقات غم انگیز و غم انگیز است، با لمس او خلط می شود. او بسیار پر از خود و شخص او خیلی خسته کننده است! بله قطعا برای تمام این دلایل، آموزش عاطفی یک مشکل بسیار خوبی است! نقل قول: دیگر نمیتوانیم ببینیم؛ هوا سرد بود، و یک مه سنگین، تاریک جلوی خانه ها، در هوا خفه شد. Frederic آن را با لذت بویید؛ برای او احساس آرامش خود را از طریق حجاب لباس؛ و دستش را گرفت، در یک دستبند چاقو دو دکمه گرفت، دست کوچکش که او می خواست با بوسه ها بپوشد، بر آستینش تکیه داده بود. از آنجا که پیاده رو اندکی نوسان داشتند؛ به نظر می رسید که آنها هر دو توسط باد، در وسط یک ابر غرق شده است. (87) او به یک نارنجک گزید، آرنج خود را روی میز گذاشت؛ شمع های کاندلاریا قبل از او در باد فرو رفته بود؛ این نور سفید به پوست او نفوذ کرد با تن مروارید، پلک زده روی پلکهایش، گلهایش را از درخشش چشمش برداشت. قرمز میوه همراه با بنفش لب او، بینی های نازک او؛ و تمام شخصیت او چیزی غم انگیز، مست و غرق بود که Frederic را تحریک کرد، و در عین حال او را در قلب خواسته های دیوانه رها می کرد. (236)

مشاهده لینک اصلی
چه پارادوکس: انتخاب های بیشتری دارید، سخت تر می توانید انتخاب کنید. این تقلید از تجارت خرده فروشی هرگز واضح تر از زمانی است که برای خرید دارو سرد است. در حقیقت احساسات خود را در زمانی که متوجه شدید چه چیزی برای خرید، ساعت ها بعد از ورود به فروشگاه، احساس می کنم. چنین فلج در افراد نیز به تصمیمات شخصی بیشتر و آنچه که ممکن است باعث شود. یک مرد جوان طبقه متوسط ​​در جستجوی یک همدم در دهه 1840 پاریس مشکل پیدا کردن حتی یک بازی مناسب را دارد. اما در آموزش عاطفی، شخصیت اصلی Frà © dà © ric، عدم وجود مسابقات، اما در مجموع بیش از حد بسیاری. پروسس خوب است - اشتباه نکنید. فلوبر با مهارت برای کلمه درست به دست می آید، و استعداد وی از طریق ترجمه به زبان انگلیسی می باشد. واژه ها به خوبی انتخاب شده اند، خوب و دقیق، و آنها تصاویر engrable در ذهن خوانندگان حکاکی شده است. پس از راه اندازی رئالیسم در ادبیات با مادام Bovary سوزی، فلوریدا در این کتاب توسعه آن را بیشتر. چه یک طنز آن است که یک جنبه از داستان است که به استهزا می رئالیسم â € \"این خیال عاشقانه از جوان FRA © دا © â € ریک\" عنصر بسیار است که مانع از روایت است. با این عناصر، واقع گرایی مخلوط می شود poorly.Frà © © Dà © ric dithers به ​​عنوان طعم و مزه خود را در زنان wavers. هیچ پاداشی در قالب یک تصمیم گیری یا یک گام در انتظار خوانندگان نیست. فلوبر این را به عنوان نمونه ای از واقع گرایی در نظر گرفت، بازتاب چیزی است که اغلب در زندگی واقعی اتفاق می افتد. داستان آتش سوزی است، و در نهایت به آه می افتد، نه یک انفجار. فقدان هر چیز دیگری برای برداشتن شلاق به این معنی است که به عنوان یک طرح غلط است. در طول یک دهه، هیچ چیز قابل توجهی اتفاق نمی افتد. طرح ریزش، پذیرفتن هیچ تعلیق، ساخت تا بدون اوج. این کتاب با 480 صفحه، با بیش از حد طولانی با رئالیسم سنگین روبرو می شود. نویسنده خود را جدا می کند، بدون تلاش برای هدایت خواننده و اجازه دادن به داستان به خودش می گوید. با این حال، جدایی او خیلی دور است. به طور خاص، اغلب غیرممکن است که فقط چگونگی احساسات شخصیت ها را نسبت به یکدیگر تعریف کنیم. حتی روشن نیست که چرا برخی از شخصیت ها در وهله اول وجود دارد. هرگز نمیدانستم چه سئوالاتی را میخواستم یا چه کاری انجام دادم و مطمئن نیستم که من حسسنت یا ریمبرت را نیز نمیفهمم. علاوه بر این، هیچ شخصیتی هیچ هوش یا استعداد خاصی ندارد. باز هم این واقع گرایی در کار است. اما چنین طراحی doesnâ € ™ بهره تی از narration.Itâ بی غرض € ™ ثانیه سخت را انتخاب کنید یک داروی سرد â € \"اغلب Iâ € ™ ام به پایان رسید تا راه رفتن، بیش از حد گیج برای خرید هر چیزی. شاید این باعث می شود که من مانند Frà © © © ric؛ شاید این چیزی است که فلوبر می داند. این کتاب یک نظریهپردازانه بر زندگی عادی است - ارزش آن در آن قرار دارد. من آن را به خوانندگان توصیه می کنم که دوست واقعی، و کسانی که تحسین سوابق نوشتن قرار داده شده در دست کارشناسان. برای آنها، ایتا € ™ ثانیه در نه یک کتاب به تصویب بیش از، فقط و فقط به خواندن با یک ذهن به لذت بردن از فرایند بیش از طرح، و یک چشم به Flaubertâ € ™ ثانیه تصاویر استادانه است.

مشاهده لینک اصلی
@ دونستن آموزش عاطفی مانند کودکان، برای انحراف، و نه برای آموزش، مانند افراد بلند پروازانه؛ نه، خواندن آن را به منظور زندگی می کنند، @ فلوبر نوشت، هیچ غریبه به نقطه ای از گرایش. اما شاید این دلیل آن است که او برای خودش چنین جاه طلبی بزرگی تعیین کرده است که این رمان کمی کسل کننده است. او به همان اندازه تصدیق کرد که می گوید پروژه او برای ارائه تاریخ اخلاقی نسل او به معنای این است که من مجبور شده است تا پس زمینه چیزهایی را که دقیقا جالب توجه است، بکشند. این باعث می شود که تجربه خواندن بعضی وقت ها ناامید کننده باشد. این رمان در گستره وسیعی است، ردیابی بیشتر تاریخ پاریس قرن نوزدهم، اما برای اکثر این زمانها در زندگی شخصیتهای فلببرز نسبتا کمی اتفاق می افتد. آسان است تصور کنید که Frà © dà © ric Moreau اگر او وجود داشته باشد کاملا مضطرب شده بود که هر کسی چنین علاقه ای نزدیک در زندگی خود را. در حالی که در Madam Bovary طرح در اطراف شخصیت های علامت دار بحران های مختلف ساخته شده است، مکیدن خواننده به آنها به عنوان آنها را به crescendo ساخت، در رشته Sentimental Education رانندگی نسبتا کمی وجود دارد. پایان دادن به ارزش چسباندن در اطراف برای، اما آن را کمی استقامت برای رسیدن به آنجا. اما به هر حال، برای انحراف به معنای آن نیست.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب تربیت احساسات


 کتاب Anna Karenina (دو جلدی)
 کتاب Anna Karenina 1
 کتاب The Hobbit
 کتاب Never Let Me Go
 کتاب Little Women
 کتاب Emma